Перший рукопис у 2019-му

Як же давно я не писала на папері!
Вже навіть встигла забути ці відчутя, коли у повній тиші чутно лише як кулька ручки сковзе папером і десь під столом шурхотить кулер системника.

Я весь останній рік писала тільки у цифрі: застосунки у андроїд і word у комп'ютері. Тож наразі згадую те, з чого колись починала: маленький зошит формату А6, синя ручка...

Концепція майбутнього твору склалась цікава. Це будуть три історії про шістьох підлітків. У деяких місцях їх "лінії" будуть перехрещуватись. Та одне у моїх творах, мабуть, завжди залишиться незмінним: головна лінія це любовна. Тому, що би я не прописувала, у якому б жанрі не пробувала свої сили - у мене завжди прописується перше кохання. І всі його етапи, від закоханості до освідчення, дещо рідше - те, що буде після.

Також це у мене вперше, коли структура майбутнього твору, "досьє" персонажів і кінцівка була мною "побачена" до початку. Тож, уперед за новим досвідом! Піду спілкуватись з персонажами, та спробую розділити 4 монблани і одну дольку мандаранина на шістьох.


Коментарі

Дописати коментар

Популярні публікації